Mladi megazvezdnik Voyage povzročil evforijo v Mercator HM Šiška Ljubljana

Voyage in Volim Tea

Voyage in Volim Tea Foto: Mercator

Največji Mercatorjev hipermarket, HM Šiška Ljubljana je v petek zvečer postal osrednje mesto oboževalcev priljubljenega pevca, ki jim je Mercator omogočil srečanje z zvezdnikom od blizu, ta je pa ob tej priložnosti promoviral svojo blagovno znamko ledenih čajev Volim Tea.

Glasbenik, tekstopisec, igralec in zvezdnik družbenih omrežij je predstavil svoja ledena čaja z okusom breskve in lubenice z meto, ki so v Mercatorjevih trgovinah na voljo že od pričetka poletja. Mercator ga je na svoje prodajne police postavil kot prvi trgovec v Sloveniji, ter ponovno dokazal, da je zvest inovacijam ter da posluša in razume potrebe svojih potrošnikov.

CA3FB7AB-501E-4FBB-A92E-279DD8C37949.JPG
Mercator je gostil balkanskega megazvezdnika Voyaga in njegovim oboževalcem omogočil, da ga srečajo v živo
Mercator

Voyage je petkov večer preživel z oboževalci z veliko mero ljubezni, v njegovih očeh smo zasledili celo solze. Na način, ki ga pooseblja srbska beseda »volim«, ki je bistvo blagovne znamke. Delil je avtograme, se pogovarjal z obiskovalci in tistim, ki so imeli srečo, da so bili nagrajeni v Mercatorjevi nagradni igri, namenil več časa. Kljub temu in gneči, zaradi katere je v ogromnem Mercator HM Šiška Ljubljana skoraj zmanjkalo prostora, je nekaterim uspelo ukrasti selfi z zvezdnikom in prejeti podpisano embalažo njegovega ledenega čaja.

Voyagevi napitki Volim Tea.JPG
Osvežilni ledeni čaji Volim Tea, ki jih je Mercator kot prvi trgovec v Sloveniji postavil na svoje police
Mercator

»Veseli nas, da smo mladim iz vseh koncev Slovenije omogočili srečanje z njihovim vzornikom. S ponudbo kot je Volim Tea in z njo izvirno digitalno kampanjo, ki smo jo lansirali ob prihodu izdelka na naše police potrjujemo, da razumemo mlade, poslušamo njihove želje, se jim znamo približati, jim omogočiti dodano vrednost nakupovalne izkušnje in, kar je najpomembneje, navdihniti,« so sporočili iz Mercatorja.

IMG_1366.JPG
Voyage je z veseljem delil tudi avtograme
Mercator

Dogajanje je tako kot v živo odmevalo tudi na družbenih omrežjih, saj so oboževalci občutke in navdušenje delili na svojih profilih. »Voyage zagovarja pozitivni vpliv glasbe in umetnosti na mlajšo publiko, zato se je ta njegova vizija prelila tudi v njihove objave,« so dodali iz Mercatorja.

Pozitivo je možno občutiti v popolni kombinaciji okusa in svežine njegovega zelo priljubljenega napitka, kjer se je Voyage kreativno poigral z okusi ter napitek za mlade, ki je sedaj obnorel že celo Slovenijo, ustvaril z neskončno kreativnostjo in strastjo.

Voyage je z nasmeškom na obrazu odgovarjal na Nevina vprašanja.
Voyage z voditeljico Nevenko Stepan
Mercator

Sodelovanje z Voyagem in Volim Tea dokazuje Mercatorjevo razumevanje vseh generacij potrošnikov, tudi tiste bolj zahtevnih, kot so mladi generacije Z, zato se v njihovih trgovinah vedno najde prostor za inovacije, ki jih ti pričakujejo.

Voyage_vse-107.jpg
Voyage v Mercator HM Šiška Ljubljana
Mercator

Kje se nas sliši:

  • | 94.9 MHz | Ljubljana z okolico
  • | 95.5 MHz | Novo mesto z okolico
  • | 95.5 MHz | Celje z okolico
  • | 96.7 MHz | Sevnica (Posavje)
  • | 95.9 MHz | Brežice, Krško (Posavje)
  • | 88.7 MHz | Dobova, Bizeljsko
  • | Preko sistema DAB+ | po vsej Sloveniji

Kje smo vidni:

  • | Telemach | Kanal 19
  • | Telekom | Kanal 21
  • | T-2 | Kanal 16
  • | A1 | Kanal 24
  • Večina ostalih kabelskih operaterjev
Radio veseljak logotip noga

Vse pravice pridržane © 2024